piątek, 5 maja 2023

Kura. Wierszyk konkursowy.

 

Gdy w życiu cenisz sobie wygodę,
doceniasz pięknych rzeczy urodę,
lubisz, gdy miękki koc cię otula,
nawet gdy wokół zimny wiatr hula…
 
Jeżeli kochasz miękkie tkaniny,
zarówno latem, jak w środku zimy,
znajdź coś dla siebie w tym fajnym sklepie
zaraz poczujesz się dużo lepiej.
 
Znajdziesz tam rzeczy niespotykane,
ręcznie uszyte, dopracowane,
są doskonałe by cię otulić,
byś mógł się czasem trochę rozczulić.
 
Znajdziesz tam pościel, poduchy, koce,
które umilą zimowe noce,
torby i szale o jakich marzysz,
by czuć się dobrze także na plaży.
 
I ja dla siebie coś tam odkryłam,
choć nie od razu w to uwierzyłam.
Na jednej rzeczy się nie skończyło…
Oby się wszystko w domu zmieściło…
 
Kura została moją miłością:
co noc zachwycam się jej miękkością,
bez niej nie kładę się już do łóżka –
to ukochana moja poduszka!
 
Bez kury rano boli mnie głowa,
bo ta poducha jest wyjątkowa!
Dla starszych, młodszych i całkiem dużych
ona swym kształtem chętnie posłuży.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz